Sidor

söndag 19 augusti 2012

Trädgårdsvisningar

I augusti har jag varit på två olika visningar av trädgård. Förra söndagen var jag till Tittes trädgård som jag också besökte i maj. Här är några andra detaljer från hennes trädgård.


Det finns otroligt många växter i den jättestora trädgården. Detta är bara en liten del som man ser då man kommer dit.

I dag besökte jag en annan fin trädgård med en hel del olika växter.


I Louises trädgård finns massor av fuchsior och pelargoner, men också fina detaljer av betong, järn m.m. Kryddväxter hade hon som kantväxt på flera ställen.

 




2 kommentarer:

  1. mycket inspirerande trädgårdar, där skulle jag gärna strosa omkring, /Irene

    SvaraRadera
  2. Sååå inspirerande!..her var det mange fine ideer og koslige rom:)
    Ønsker deg en fin helg:))

    SvaraRadera