Sidor

lördag 13 april 2013

Give Away

Jag har ju haft tur så många gånger och vunnit på flera bloggar så nu känner jag att det är min tur att ge bort något. I början av april passerade min blogg 15.000 besökare, så det är väl något att fira.
Nu ger jag bort en bok i pocketformat och en bit tyg som jag tycker passar nu när det är vår igen.


Lämna en kommentar för att vara med! Om du inte har en blogg är det viktigt att du uppger din e-post så att jag kan kontakta dig ifall det är du som blir vinnaren. Skriv vad du helst vill ha om det är du som vinner. Det är roligt om du länkar till min blogg, men inget krav.
Jag drar de två vinnarna på söndagkväll den 21 april så lämna din kommentar senast kl. 18.

18 kommentarer:

  1. Grattis till så många besökare! Jag skulle gärna vinna tyget.
    carin.aschan@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Tänk vad kul att veta att så många har varit på sin blogg, Själv har jag bit kvar :)
    Tyget skulle jag gärna vilja vinna.
    Må så gott

    SvaraRadera
  3. Femtontusen besökare på bloggen Din är ju många! Det kan jag gott förstå för jag tycker att det är lika trevligt varje gång Du gör ett inlägg.
    Jag "är gärna med" och hoppas på vinst i Din "Give away". Skulle turen vara på min sida är jag mest intresserad av den fina tygbiten.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och hoppas turen är på min sida. OM jag blir den lyckliga vinnaren så hoppas jag på boken.
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Grattis till femtontusen besökare. Härligt om just jag blir den som vinner det fina tyget. Kram

    SvaraRadera
  6. kul och en verkligt trevlig blogg kram gisela

    SvaraRadera
  7. Grattis till så många besökare på din blogg. Om jag skulle ha turen på min sida så får det bli en överraskning till vinst !

    SvaraRadera
  8. Grattis till femtontusen besökare
    Jag skulle gärna vilja vinna boken

    tittiemma@yahoo.com

    SvaraRadera
  9. Egentligen får jag inte plats med varken ny bok eller mer tyg, men jag kan ju "offra" mig ändå. Tyget går ju att omvandla så det väljer jag om jag vinner.
    Rebecka

    SvaraRadera
  10. Grattis till så många besökare - själv får jag varken ordning på min blogg eller mina sömnadsprojekt - men jag kommer nog igen och tar tag i det en dag.

    SvaraRadera
  11. Grattis till 15.000 besökare!
    Hoppas på samma tur som Du hade hos mig ..... om så skulle vara, väljer jag gärna tyget.
    kram

    SvaraRadera
  12. Grattis till alla besökare!
    Jag hoppas att jag har samma tur som du och får vinna här hos dig!
    Kramen

    SvaraRadera
  13. GRATTIS! 15.000 besökare helt fantastiskt.
    Om jag skulle ha tur och vinna så är det boken jag väljer.
    Lycka till med fler besökare
    kram fr Lola

    SvaraRadera
  14. Grattis med rundt besøkstall!
    Så flott give-away. =) Klart jeg er med.
    Klem Tone

    SvaraRadera
  15. Grattis till den höga besökssiffran. Om jag vinner önskar jag det fina tyget.
    Quiltkramar Birgitta W i Malmö

    SvaraRadera
  16. Hej. Vilken fin blogg du har. Den lägger jag till i min läslista. Jag vill gärna vara med i utlottningen för att fira dina 15000 besökare.

    SvaraRadera
  17. Hipp hipp hurra,,på din 15000:de besök,,kul med utlottning som jag gärna deltar i/Bambikram

    SvaraRadera
  18. Grattis till alla besökare! Är gärna med i din utlottning o önskar tyget om jag har tur att vinna! Vårkramar!

    SvaraRadera